משלוחים מהירים חינם עד הבית, בקנייה מעל 199 ש"ח בלבד!

הקניות שלי

מדף ואקום לאמבטיה

מדף ואקום

מדף ואקום הוא מדף הנצמד לקיר באמצעות ואקום חזק שנשאר עמיד לאורך זמן. אין צורך בקדיחת חורים בקרמיקה, רק להצמיד חזק ויש לכם מדפים נוחים למוצרי האמבטיה השונים. חדר האמבטיה היא מקום להתפנק ולהירגע בו וחבל שיהיה בו מראה מבולגן שיהרוס לכם את החוויה. אין כמו מדפים הנצמדים לקירות עליהם אפשר לשים בצורה מסודרת את המוצרים האהובים עליכם, כדי ליצור מראה נעים ואסתטי לעין. אביזרי המקלחת בהישג ידכם מסודרים בסדר מופתי. עוד על מדפי ואקום לאמבטיה במאמר שלפניכם.

מדפי ואקום חוסכים מכם את הצורך לקדוח בקיר וזהו יתרון ענק, הן בעבודה מיותרת והן במעברי דירה כשלא רוצים בכל פעם להשקיע יותר מדי זמן. פשוט מצמידים לקיר, לוחצים וכך זה  נשאר. כמובן ללא שום ברגים. מדף ואקום למקלחת וכן מדף ואקום לאמבטיה מתאים כמעט לכל משטח חלק כמו משטחי קרמיקה, זכוכית, מראה, פלסטיק, חרסינה, מתכת, פורמייקה ועוד. האחיזה חזקה ואין חשש שייפול ניתן להזיזו בעת הצורך.

לפני ההדבקה יש לנקות ולייבש את המשטח אליו רוצים להדביק את המדף, כדי שידבק כראוי. המדף עשוי מאלומיניום ועמיד למים וניתן למצוא גם מדף פינתי המודבק בין שני קירות. המדפים מספקים אחסון אלגנטי בכל מקום בו הוא נדרש, במטבח, באמבטיה ועוד. המדף עשוי רשת כך שאינו צובר את מי המקלחת והמוצרים המאוחסנים בו נשמרים.

העגלה שלך
דילוג לתוכן