משלוחים מהירים חינם עד הבית, בקנייה מעל 199 ש"ח בלבד!

הקניות שלי

מחזיק שקיות סופר

מחזיק שקיות סופר

החוק החדש לתשלום עבור שקיות ניילון בסופר מרקט, מחייב אותנו למחזר את השימוש בשקיות ולשמור עליהן לשימוש חוזר. ומה שבדרך כלל עושים  זה לדחוף  אותן לארון או מגירה וקשה להשתלט עליהן. יש להן חיים משלהם והעסק לא נראה מסודר ומאורגן. אז הנה דרך פשוטה ונוחה, והאמת גם גאונית, לסדר את שקיות הניילון. זהו מחזיק שקיות סופר ובמאמר שלפניכם הכול על המוצר הנפלא הזה. והכי חשוב, שנוכל לשמור על כדור הארץ ולא לקנות ולזרוק יותר מדי פלסטיק וניילון.

שקיות הניילון שאנחנו סוחבים איתנו מהסופר הן משהו שממש לא אוהבים מחד, ומאידך, קשה להיפרד ממנו.

אך למי יש מקום לכל השקיות הללו? ואיך נוכל להוציא שקית בכל פעם שנזדקק לאחת כזו, מבלי שהכול ייפול עליו או יתפזר סביבנו. אז מסתבר שיש פתרון אחסון מעולה ויצירתי, שגם שומר על אסתטיקה וארגון וגם נוח מאוד לשימוש. זהו מחזיק שקיות ניילון שיעשה סדר בכל הבלגן הזה.

מדובר במתקן עשוי מפלסטיק קשיח או מנירוסטה, עם חורים או עם חור אחד גדול מרכזי, בו אפשר להכניס את כל השקיות למקום אחד ולשלוף בעת הצורך.

כדאי להכיר מוצר נוסף העונה לשם מתקן אחסון לשקיות סופר. המתקן חוסך הרבה מקום ומאפשר שימוש חוזר בשקיות ניילון מסוגים שונים. ניתן לתלות אותו במקומות שונים באמצעות ברגים או מסמרים או סרט הדבקה.

העגלה שלך
דילוג לתוכן