משלוחים מהירים חינם עד הבית, בקנייה מעל 199 ש"ח בלבד!

הקניות שלי

מערכת פינוק למקלחת

מערכת פינוק לאמבטיה

בין אם חזרתם מיום עבודה מתיש או מטיסה ארוכה ומעייפת אין כמו להיכנס למקלחת ולהתקלח. מקלחת מפנקת ומרגיעה, אך בסטייל, באמצעות מערכת פינוק לאמבטיה שתגרום לכם להרגיש נפלא ולצאת מהמקלחת חדשים.על מערכות ומוטות פינוק למקלחת במאמר שלפניכם.

 

מערכת פינוק לאמבטיה במבצע

כדאי לחפש מבצעים אטרקטיביים כי מוט פינוק לאמבטיה זה דבר נפלא האפשר חוויה שונה לחלוטין ממקלחת רגילה בגלל כמות הזורמים הגדולה שזורמת עליכם והעוצמות שלהם.באמצעות מוט פינוק מקלחת – מבצע המקלחת יכול להפוך למפנק ואיכותי לכם ולכל המשפחה. כמובן שחשוב לבחור את מוט הפינוק המתאים ביותר לכל מקלחת כדי שישתלב היטב בחדר האמבטיה ויענה על ייעודו בצורה הטובה ביותר.

מוט פינוק מתאים הן למקלחון והן לאמבטיה. מדובר במתקן שלם אשר כלולים בו מצבים שונים של זרימת המים וניתן לכוון את המים לסוג הזרם הרצוי. באמצעות מוט הפינוק אפשר להינות ממסאז' של מים נעימים הזורמים בקצב משתנה, ממהיר מאוד לאיטי מאוד.

מוט פינוק למקלחת– מחיר

המחירים של מערכות הפינוק משתנים בהתאם לסוגים ולאופציות הנרכשים והם נעים בין 350₪ ל-800 ₪.מוטות הפינוק ניתנים להשגה, כאמור, במספר ואריאציות ואלמנטים עיצוביים שונים. ראש בקוטר גדול לזרם מים חזק מתאים למקלחת גדולה וקטן יותר לחדר אמבטיה קטן.

ניתן גם לבחור בין ראש מרובע או עגול וכך להתאימו לאלמנטים נוספים בחדר האמבטיה ולסגנונו.

העגלה שלך
דילוג לתוכן