משלוחים מהירים חינם עד הבית, בקנייה מעל 199 ש"ח בלבד!

הקניות שלי

סופג לחות לארון

כל מה שרציתם לדעת על סופג לחות לארון

עובש, לחות וטחב בארונות זו בעיה מוכרת, מטרידה מאוד, ועלולה לפגוע ברכוש היקר לנו. עובש יכול להופיע בארונות במטבח, בארונות בחדר האמבטיה, ואפילו בארונות הבגדים שלנו. כיום, ישנו פתרון שימושי, קל ויעיל, סופג לחות לארון, הפתרון הבא שלכם.

איך נמנעים מלחות ורטיבות בארונות?

ישנם מגוון טיפים להתמודדות עם לחות מצטברת בארון. ראשית, יש צורך באוורור הארון מפעם לפעם. פתחו את דלת הארון והשאירו אותה פתוחה לכמה דקות כל יום. שנית, בעיקר במטבח או בחדר האמבטיה, חשוב לשים לב שאין צינור שהתפוצץ או נזילה בקרבת הארון שעלולה לפגוע בתכולתו. שלישית, כמובן, קנו סופג לחות לארון הבגדים, או לכל ארון אחר בבית, הניחו אותו בארון שלכם ותכפילו את ההגנה עליו.

לחות בארון המטבח היא תופעה מוכרת וחוזרת. הרטיבות, הצינורות הרבים, כל אלו הם קרקע פורייה ליצירת לחות מוגברת בארון שעלולה להוביל לעובש ורטיבות. הקפידו להניח סופג לחות בארונות המטבח, בעיקר אלו הקרובים לצנרת, ושמרו על ציודכם כראוי.

אז מה זה סופג לחות?

סופג לחות תפקידו לספוח את הלחות המצטברת בארון שלכם, וכך למנוע רטיבות לא רצויה, עובש וריחות לא נעימים. הסופג הינו פעולת מנע, וצריך להשתמש בו לפני הופעת סימני עובש או לחות מוגברים. לכן, רצוי להשתמש בסופג מראש ולהניחו בארונותיכם עוד טרם הופעת סימנים מחשידים, וכך לשמור על רכושכם.

העגלה שלך
דילוג לתוכן