משלוחים מהירים חינם עד הבית, בקנייה מעל 199 ש"ח בלבד!

הקניות שלי

קווין ג ל נמלים

קווין ג'ל להרחקת נמלים – כל מה שרציתם לדעת

בתקופת הקיץ, לא מעט אנשים נתקלים בבעיית הנמלים. הנמלים מגיעות בהמוניהן, ועלולות להיכנס למטבח, לסלון, לחדר השירותים ולכל מקום אחר בבית. סובלים גם אתם לפעמים ממכת נמלים? יש מה לעשות. מזרק קווין ג'ל להרחקת נמלים- הפתרון הטוב הבא.

מה זה בכלל?

מכת נמלים היא בעיה מוכרת, ורבים מהפתרונות הקיימים היום בשוק לא מצליחים להתמודד איתה בצורה טובה ולמגר את תופעת הנמלים בבית. קווין ג'ל זהו הפתרון היעיל הבא. הג'ל מדביר כמאה וחמישים סוגים שונים של נמלים,ומספיקה טיפה אחת של החומר הפעיל בג'ל כדי לחסל קן נמלים שלם.

את החומר הפעיל הנמצא בתוך קווין ג'ל לנמלים תזריקו בקרבת המקום בו ראיתם את נחיל הנמלים. החומר הוא הפיתיון המושלם עבורן. הנמלים נמשכות לחומר הפעיל ונושאות אותו איתן חזרה לקן שלהן, שם החומר מופץ ומחסל את הקן.

מה חשוב לדעת?

קווין ג'ל להרחקת נמלים הינו חומר הדברה מאושר עם יעילות מוכחת. המזרק קל ונוח לשימוש ואינו תופס נפח אחסון רב. ניתן להשתמש בחומר בכל מקום בו תתקלו בנמלים, בבית, במשרד במסעדה ועוד. כל זאת תוך שמירה על כללי הזהירות.

קווין ג'ל – מחיר נוח במיוחד ומתאים לכל כיס, התעסקות מינימלית, ופתרון מהיר קל ונוח. נתקלתם בבעיית נמלים בבית שלכם? קווין ג'ל להרחקת נמלים זהו הפתרון האידיאלי עבורכם.

העגלה שלך
דילוג לתוכן